Od 90. let se velmi často setkáváme s heslem „Procesní řízení“, a to často v kontextu, že se jedná o lepší způsob řízení podniku či organizace, než je „neprocesní“ řízení. Je tomu tak? V čem jsou ty výhody? Má i nevýhody? Jaká je podpora ze strany informačních systémů?
Pokusíme se najít odpovědi. Vysvětlíme si principy řízení firemních procesů, pojetí a smysl procesů v organizaci a celou řadu souvisejících pojmů. Upozorníme na úskalí zavádění procesního řízení dle jednotlivých etap od počátečního chaosu po systematickou optimalizaci procesů.
Vaše rozhodování o případném zavedení procesního řízení do vaší organizaci bude snazší a bude založeno na faktech, neboť budete schopni specifikovat cíle a přínosy procesního řízení při znalosti řady úskalí a rizik. Budete vědět, jakou podporu vám zde mohou poskytnout informační systémy a naopak, co od nich požadovat.
Budete schopni specifikovat (dílčí) projekt zavedení procesního řízení (CO, JAK, KDY, S KÝM, ZA KOLIK) do vaší organizace či do její části.
Manažerům, kteří řídí organizační jednotku či celou organizaci a kteří usilují o zlepšení výkonnosti.
Manažerům kvality (Quality Assurance Manager), kteří se zaměřují na fungování celé organizace.
Specialistům zaměřeným na procesní analýzy, modelování procesů, systémy a metody řízení, specifikaci požadované informační podpory ze strany ERP systémů.
9:00 až 16:00 (s hodinovou přestávkou na oběd a 15minutovou přestávkou v dopoledním i v odpoledním bloku).
Máte-li pocit, že jste toho již hodně slyšeli o procesech či procesním řízení, ale stále si nedovedete moc představit, proč a jak byste to dokázali využít ve své působnosti anebo narážíte-li na problém v jaké míře detailu a přesnosti specifikovat procesy, jejich vstupy a výstupy, související kompetence a činnosti, pak se to vše zde můžete dovědět s názornými ukázkami.